Σελίδες

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ


Αγαπημένο μου χαμομηλάκι,

ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ ΣΤΙΣ 07 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ

Ήρθε η ώρα για πράξεις

Η συνονόματη Κατερίνα, νέα μανούλα και η ίδια, ανασκουμπώθηκε και προσπαθεί να βοηθήσει τη νεαρή χήρα και το μωρό του Νίκου Τοdi του νεαρού υδραυλικού που σκοτώθηκε στην ανταλλαγή πυρών  με την αστυνομία.

Προσθέτω και την προσωπική μου παράκληση.
Αν χρειαστεί επικοινωνήστε στο email της με την ίδια την Κατερίνα Τ. (newlifeblog@yahoo.gr). Μετρά ακόμα και η διάδοση του μηνύματος ή η δημοσίευση στο blog σας.
΄Όπως θα δείτε εδώ:
http://katiasnewlife.blogspot.com/2010/02/blog-post_24.html :

 Η ΛΊΝΤΑ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΓΆΛΑΤΑ
συγκεκριμένα το ΝΑΝ 2 ΣΚΌΝΗ μιας και ο μικρούλης της έχει πρόβλημα με το βάρος του!
Θα το βρείτε στα σούπερ μάρκετ!

ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΡΟΎΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΌ ΗΛΙΚΊΑΣ 16 ΜΗΝ ΩΝ

ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΧΡΉΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΊΚΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΊΓΟΥΝ


(σας παρακαλώ ας δώσουμε ότι μπορούμε έστω και 5 ευρώ ο καθένας μας)

ΕΘΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ
114/961622-53

ΙΒΑΝ GR7901101140000011496162253
ΌΝΟΜΑ : NIKOLLA TODI KAI KLEOPATRA (που είναι η μητέρα του)

blog: katerina's Diary 

Η νηστεία μεγαλώνει γερά παιδιά

Οι ειδικοί λένε ότι η αποχή από τις ζωικές τροφές σε τακτά χρονικά διαστήματα αποτελεί λύση στο συνεχώς διογκούμενο πρόβλημα της παχυσαρκίας
Έρευνα του Πανεπιστημίου Κρήτης δείχνει ότι οι διατροφικές επιταγές της Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι άκρως ευεργετικές για την υγεία των παιδιών

Η Κυρά Σαρακοστή

Η νηστεία κάνει θαύματα

ΜΑΧΗ ΤΡΑΤΣΑ
Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Εφημερίδα Το Βήμα

Oι διατροφικές επιταγές της Ορθόδοξης Εκκλησίας φαίνεται ότι λειτουργούν... θαυματουργά για την υγεία των παιδιών. 
Νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Κρήτης καταδεικνύει ότι οι 180 με 200 ημέρες νηστείας τον χρόνο όχι μόνο δεν «φρενάρουν» την ομαλή ανάπτυξη όσων παιδιών απέχουν από την κατανάλωση ζωικών τροφίμων, αλλά βοηθούν και στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους, κόντρα στη διαρκώς αυξανόμενη παιδική παχυσαρκία.

Αφότου οι οικογένειες έπαψαν να μαγειρεύουν καθημερινά, τα παιδιά άρχισαν να καταναλώνουν συχνότερα φαγητά-«σκουπίδια», με συνέπεια το βάρος τους να αυξηθεί. 
Την τελευταία 25ετία στην Ελλάδα τα υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά διπλασιάστηκαν και υπολογίζεται ότι ζυγίζουν περίπου τρία κιλά περισσότερο από ό,τι μια δεκαετία πριν. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα στη χώρα μας το 22,5% του πληθυσμού είναι παχύσαρκο. 

Και επί της ουσίας...
Ἡ νηστεία εἶναι προκοπὴ τῶν οἴκων, ὑγείας μητέρα, νεότητος παιδαγωγός, στολίδι στοὺς γέροντες, καλὴ συνοδοιπόρος στοὺς πεζοπόρους, ἀσφαλὴς ὁμόσκηνος στοὺς συγκατοίκους.
Η νηστεία, η οποία αποτελεί βασικό στοιχείο της ελληνικής μεσογειακής διατροφής, μπορεί όπως λένε οι ειδικοί να δώσει λύση στο πρόβλημα της παχυσαρκίας με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Σύμφωνα με μελέτη, η οποία μόλις ολοκληρώθηκε και διεξήχθη σε 609 παιδιά ηλικίας 5 ως 15,5 ετών από τη Θεσσαλονίκη, το 12,1% των παιδιών και εφήβων ακολουθούν πλήρη νηστεία. Με άλλα λόγια, απέχουν από την κατανάλωση κρέατος, γαλακτοκομικών προϊόντων και αβγών, και γενικά από την κατανάλωση τροφών που επιβαρύνουν τον οργανισμό, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, καθώς και στις νηστείες των Χριστουγέννων (40 ημέρες- επιτρέπεται το ψάρι) και του Πάσχα (48 ημέρες- επιτρέπεται το ψάρι την 25η Μαρτίου και την Κυριακή των Βαΐων), των Αγίων Αποστόλων (7 ως 20 ημέρες- επιτρέπεται το ψάρι) και του Δεκαπενταύγουστου (15 ημέρεςεπιτρέπεται το ψάρι στη γιορτή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος).

Οπως αναφέρει μιλώντας στο «Βήμα» ο επιστημονικός υπεύθυνος της μελέτης, καθηγητής Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Κρήτης κ. Αντ. Καφάτος, τα παιδιά που συμμετείχαν στην έρευνα και ακολουθούσαν πλήρη νηστεία τα τελευταία 3,5 χρόνια δεν βρέθηκαν να έχουν σημαντικές διαφορές στο ύψος σε σχέση με εκείνα που νήστευαν μερικώς (δηλαδή, όχι όλες τις ημέρες της νηστείας) ή με εκείνα που δεν νήστευαν ποτέ. «Η νηστεία δεν επηρεάζει τη φυσιολογική τους ανάπτυξη, όπως πίστευαν παλαιότερα», επισημαίνει ο κ. Καφάτος.

Ένα από τα σημαντικά ευρήματα της μελέτης- για την πραγματοποίησή της συνεργάστηκαν οι Ελιάννα Χρυσοχόου, Μανόλης Λιναρδάκης , Ελπίδα Χατζηαγόρου και Ιωάννης Τσανάκας - ήταν ότι τα παιδιά που νηστεύουν, είτε όλες τις ημέρες της νηστείας είτε λιγότερες, καταναλώνουν σημαντικά περιορισμένο αριθμό θερμίδων σε σύγκριση με εκείνα που δεν νηστεύουν ποτέ. Ακόμη, στα παιδιά που νηστεύουν καταγράφηκε περιορισμένη πρόσληψη επικίνδυνων για την υγεία κορεσμένων λιπαρών οξέων και μικρότερη κατανάλωση κρέατος. Να σημειωθεί ότι κορεσμένα λιπαρά είναι όλα τα ζωικά λίπη, καθώς και τρία φυτικά λίπη: το φοινικέλαιο που χρησιμοποιείται από ορισμένες αλυσίδες φάστφουντ, το λίπος του κακάο, το οποίο βρίσκεται σε σοκολάτες, και το λίπος της ινδικής καρύδας. «Τα παιδιά που νηστεύουν φαίνεται να έχουν καλύτερες επιλογές στην κατανάλωση τροφίμων και πλησιάζουν περισσότερο τις ημερήσιες συνιστώμενες ποσότητες των περισσότερων θρεπτικών συστατικών, σε σχέση με εκείνα που δεν νηστεύουν καθόλου, ενώ δεν επηρεάζεται η σωματική τους ανάπτυξη», λέει ο καθηγητής.

Μωράκι χρειάζεται αίμα, αποκλειστικά ΜΗΔΕΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ (Ο-)

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ !!!!!!! 
SOS - SOS - SOS

Ένα αβάπτιστο μωράκι πρόκειται να υποβληθεί αύριο (Πέμπτη) σε εγχείρηση ΚΑΡΔΙΑΣ και χρειάζεται αίμα αποκλειστικά ΜΗΔΕΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ (Ο-) !!!!
Η εγχείρηση θα γίνει μόνο αφού έχει βρεθεί το αίμα!

Ονομάζεται Μαρσέλλος Άρρεν του Εμμανουήλ.
Νοσηλεύεται στο μαιευτήριο ΜΗΤΕΡΑ και χρειάζεται αίμα αποκλειστικά ομάδας Ο- (ΜΗΔΕΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ). 
10 ΦΙΑΛΕΣ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.
Εν όψει και της απεργίας των νοσοκομείων η ανάγκη είναι παραπάνω από επείγουσα έως κρίσιμα ζωτική για τον μικρό.


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΗΔΕΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΙΜΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ "ΜΑΡΣΕΛΛΟΣ ΑΡΡΕΝ ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΜΗΤΕΡΑ."

Η ανάγκη αυτή είναι εξακριβωμένη από το HELP CENTER.
Παρακαλώ αναρτήστε το !!!!!!!!!


Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΜΑΣ !!!!
Ημερομηνία εξακρίβωσης....23-2-10
Ημερομηνία επανελέγχου....1-3-10