Σελίδες

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Χτυπάει τα άλλα παιδιά; Τι πρέπει να κάνεις

Η ανησυχία για τη βία στο σχολείο δεν αφορά μόνο τους γονείς των παιδιών που πέφτουν θύματα εκφοβισμού, βίας ή αποκλεισμού, αλλά και τους γονείς των παιδιών που εκφοβίζουν.
Που μπορεί να οφείλεται μια τέτοια συμπεριφορά και πως να την αντιμετωπίσετε; 

Η Ψυχολόγος-Παιδοψυχολόγος Αλεξάνδρα Καππάτου εξηγεί:
Τι φταίει;
Πολλοί είναι οι λόγοι που ένας έφηβος οδηγείται σε αυτή τη συμπεριφορά. Πιθανόν από την οικογένειά του να λείπουν κάποια βασικά εξισορροπητικά στοιχεία.

Για παράδειγμα αν ο ένας γονιός λείπει ή πέθανε, αν η οικογένεια περνά πολλές οικονομικές δυσκολίες, αν κάποιος είναι άρρωστος και το παιδί νιώθει τρομερή ανασφάλεια, είναι πολύ πιθανό στην εφηβεία κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες να εκφράσει τη δική ανασφάλεια και θλίψη με επιθετικότητα.

Η επιθετική συμπεριφορά αποτελεί την έκφραση της ανάγκης του εφήβου να επιβληθεί. 
Σε αυτή την ανεξέλεγκτη τάση του μπορεί να συμβάλλουν και άλλοι παράγοντες, όπως η συντροφιά παιδιών με παρόμοιες τάσεις, η πολύωρη ενασχόλησή του με βίαια παιχνίδια στον υπολογιστή ή στην κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών, η χαλαρή στάση των καθηγητών στο σχολείο κ.λπ.
Αν ένα παιδί με βίαιες τάσεις συγχρωτίζεται με παιδιά που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά, δεν ασχολείται με θετικά στοιχεία, βρεθεί μάλιστα και σε ένα σχολείο όπου οι καθηγητές είναι απρόθυμοι ή δεν μπορούν να ασχοληθούν με το πρόβλημα της βίας, είναι πιθανό να συνεχίσει να φέρεται βίαια, αλλά και να περάσει λχ. από τις προσβλητικές φράσεις στις σπρωξιές και, αν δεν το σταματήσει ούτε τότε κάποιος δάσκαλος, να περάσει από τις σπρωξιές στις γροθιές κ.ο.κ.

Τι να κάνω;
Τα παιδιά με προβλήματα στη συμπεριφορά πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον κατάλληλο τρόπο ώστε να βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους και όχι να γίνονται “αποδιοπομπαίοι τράγοι”. 
Αν οι γονείς και το σχολείο τα απομονώσουν ως “κακούργους”, τα παιδιά αυτά θα γίνουν ακόμα πιο επιθετικά. Ίσως στο εξής να μην εκφράζουν την βιαιότητά τους μέσα στο προαύλιο, αλλά να τη μεταφέρουν στους δρόμους έξω από το σχολείο.
 Σε αυτές τις περιπτώσεις ναι μεν απαλλάσσεται από τη βία το σχολείο, αλλά έχει “δημιουργηθεί” ένα κοινωνικό πρόβλημα. Ο γονιός του συγκεκριμένου παιδιού που π.χ. αποβάλλεται, έχει πια να κάνει με ένα πιο επιθετικό και αρνητικό παιδί.

Αν το παιδί σας εκφοβίζει συμμαθητές του:
- Συζητείστε ανοικτά μαζί του για τα συναισθήματά του και πως διαχειρίζεται το θυμό του
- Μην αρχίσετε αμέσως τα κηρύγματα και τις τιμωρίες. Τα κηρύγματα δεν θα φέρουν αποτέλεσμα και η τιμωρία θα του “διδάξει” αυτό ακριβώς που θέλετε να σταματήσει: τη βία
- Διαβεβαιώστε το ότι το αγαπάτε, αλλά καταστήστε σαφές ότι δεν συμφωνείτε με τις πρακτικές του και ξεκαθαρίστε ότι θέλετε να τις σταματήσει
- Ακούστε το με προσοχή και μάθετε γιατί λειτουργεί με αυτό τον τρόπο
- Βελτιώστε την επικοινωνία σας μαζί του, π.χ. πηγαίνοντας με εκείνο σε ένα όμορφο περιβάλλον για συζήτηση, μιλώντας του τρυφερά, δείχνοντάς του την αγάπη σας
- Βοηθήστε το να μάθει να ελέγχει το θυμό του και να βρίσκει άλλους τρόπους επίλυσης συγκρούσεων.
- Απομακρύνετέ το με διακριτικό τρόπο από βίαιες ή αρνητικές συντροφιές
- Αν μπορείτε στρέψτε το σε συντροφιές με ενδιαφέροντα και όνειρα για τη ζωή
- Προτρέψτε το να ασχοληθεί με αθλήματα ή χόμπι
- Αν υπάρχουν ενδοοικογενειακά προβλήματα, φροντίστε να τα κρατάτε πια κάπως μακριά από το παιδί σας


Για να “μπει φρένο” στη βίαιη συμπεριφορά και στον εκφοβισμό θα πρέπει να συνεργαστούν πάντως όλοι οι ενήλικες που εμπλέκονται στη ζωή του παιδιού.

- Η συνεργασία με το σχολείο είναι απαραίτητη. Θα πρέπει να “βγάλει” την ταμπέλα που ίσως του είχε “κρεμάσει” λόγω της συμπεριφοράς του, ώστε το παιδί να μην μπαίνει στον πειρασμό να “αποδεικνύει” ότι πράγματι είναι επιθετικό.
- Οι καθηγητές πρέπει να του δώσουν ευκαιρίες να ενταχθεί στον κορμό των αποδεκτών παιδιών και να πάψουν έμμεσα να το απομονώνουν.
- Σε όλες αυτές τις προσπάθειες βοηθά η συνεπής τακτική του σχολείου να μην ενθαρρύνει έμμεσα τις βίαιες συμπεριφορές. Το σχολικό περιβάλλον πρέπει να δείχνει σε όλα τα παιδιά ότι είναι απαράδεκτες οι προσβολές και οι χειροδικίες.
- Θα βοηθήσει πολύ επίσης, να αναθέτουν στα παιδιά ομαδικές εργασίες στις οποίες κάθε μαθητής ή μαθήτρια μπορεί με τον τρόπο του να συμβάλει και να νιώθει χρήσιμος/η. Αυτό εξομαλύνει τις διαφορές και τονώνει το πνεύμα της συνεργασίας.
- Στις περιπτώσεις που οι γονείς και οι δάσκαλοι δεν αρκούν για να ελέγξουν την αδικαιολόγητη επιθετικότητα, θα πρέπει να αναζητηθεί η βοήθεια του ειδικού.

Πηγη: tlife

«ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» για τα μικρά παιδιά

ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΗ ΡΩΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΡΕΙ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ DVD ΜΕ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!

ΕΙΜΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΕΝΑ ΠΡΩΙΝΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΗΛΙΚΙΑΣ 5 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΞΗΣ
--ΚΥΡΙΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ;
--ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ;
--ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ!!!!
ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΗ!!! ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΕΙΞΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΕΥΣΩ Η΄ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΧΩΣΩ, ΚΑΘΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΩΣ ΤΗΣ ΗΡΘΕ Η ΙΔΕΑ.ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΣ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΔΕ ΣΤΟ «ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΣ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΩΣ ΜΑΧΑΙΡΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΕΞΙ. 
ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΤΣΕΑ ΝΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΤΑΙ. 
ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΡΙΑΛ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΩΡΙΜΟΣ ΕΝΗΛΙΚΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ.
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!
Αναγνώστρια

Ο Νέος κι ο Βρικόλακας... Ένα Μάθημα Ψυχής... Jody McIntyre

Για να κατεβεί κάποιος σε μια διαδήλωση, φορώντας κουκούλα, για να πετάει μολότοφ και πέτρες, στου συστήματος τα πάνοπλα «όργανα», χρειάζεται να έχει ένα συγκεκριμένο «ιδεολογικό» πλαίσιο, γρήγορα πόδια για να την κάνει, κι αντοχή στις γκλομπιές αν τον πιάσουν....

Για να κατεβεί κάποιος φοιτητής, άνεργος, ή σκλαβωμένος εργαζόμενος των 592 ευρώ για να διαδηλώσει, χρειάζεται αντοχή στα δακρυγόνα και στις γκλομπιές, και αποφασιστικότητα..
Μα για να κατεβεί σε μια διαδήλωση, ένας νέος 20 χρονών, έναντι στους πάνοπλους Ματατζήδες, ενώ είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, χρειάζεται κάτι παραπάνω..
Χρειάζεται Ψυχή..!

Και για να μπορέσει να σταθεί απέναντι, όχι απλά στα τσιράκια που τον κακοποίησαν και των έσυραν στην άσφαλτο, μα και σε ένα βρικόλακα των ΜΜΑ (Αποχαύνωσης), εκεί χρειάζεται Ψυχή, που υψώνεται σε επίπεδα πάνω από εκείνα που έχουμε συνηθίσει Ανθρώπινα να λέμε..

Σαν την Ψυχή του Άγγλου φοιτητή, του Jody McIntyre, που πήρε μέρος στην πορεία διαμαρτυρίας για την αύξηση των διδάκτρων στα πανεπιστήμια. Την οποία αύξηση οι «κυβερνώντες» είχαν πει ότι δε θα κάνουν πριν τις εκλογές.. (Σας θυμίζει κάτι αυτό..;; Γιατί μοιάζει, να έχουν δίκιο όσοι μιλάνε για μια παγκόσμια χούντα που οι βρικόλακες ετοιμάζουν..;;).

Ο Jody πάσχει από εγκεφαλική παράλυση, η οποία του έχει προκαλέσει σωματική αναπηρία, σε βαθμό που δεν μπορεί να κινήσει το αναπηρικό αμαξίδιο ο ίδιος.. Και έπεσε θύμα αστυνομικής βίας.
Κάποιος «αποθανάτισε» τη σκηνή με βίντεο σε κινητό, και έτσι έγινε γνωστό όλο το θέμα.. (Τώρα κι αυτό κάτι θυμίζει, που κι εδώ συμβαίνει, μια και τα θύματα, από τα κινητά «δικαιώνονται» τελικά..)
Είναι ανατριχιαστικές οι σκηνές τις οποίες βλέπουμε, όπου ο πάνοπλος μπάτσος (μια και θέλω ακόμα να πιστεύω ότι κανείς αστυ-νομικός που σέβεται έστω κι ελάχιστα τον εαυτό του, δε θα χτυπούσε ένα παιδί σε αναπηρικό καροτσάκι), χτυπάει τον Jody, και τον σέρνει στην άσφαλτο.. Κι εκεί κάπου, αναρωτιέται κανείς.. Για «ποια προστασία του πολίτη», και ποιους τρομοκράτες, μας μιλάνε οι τηλεβρικόλακες, κι όσοι τα υπουργεία, τη βουλή και τις Ζωές μας έχουν καταλάβει..;

Και δεν είναι μόνοι αυτό.. Μόλις είκοσι λεπτά πριν από το «επεισόδιο» που βλέπουμε στο βίντεο, υπέστη κι άλλη μια επίθεση από τους μπάτσους, όπου τον χτύπησαν με γκλομπ, στον παράλυτο ώμο του.... Ώ ναι, τα τσιράκια έδειξαν, μια ακόμα φορά πόσο «άντρες» είναι..
Χτυπώντας ένα παράλυτο παιδί.... Τέτοιοι είναι, τέτοια κάνουν θα πει κανείς..
Κι όμως, η Βία συνεχίζεται.. Μια κι ο Τζόντι, έχει να αντιμετωπίσει, όχι μόνο τα τσιράκια, μα κι έναν αληθινό εκπρόσωπο του Εχθρού.. Έναν τηλε-Βρικόλακα..
Στο βίντεο μπορεί κανείς πολύ καθαρά το τι ακολουθεί.. Και ποια είναι η διαφορά του δημοσιογράφου, μ’ αυτό που ονομάζουμε «τηλεβρικόλακας»..;

Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να περιγράψει κανείς ένα «δίποδο», που μια ανέκφραστη μάσκα για πρόσωπο έχει..;
Που διαβάζει όσα οι εντολοδόχοι του, υπαγορεύουν, χωρίς να τολμά στα μάτια να κοιτάξει ένα παλικάρι, που παλεύει για το Δίκιο..;; Που προσπαθεί την Αλήθεια να διαστρεβλώσει με κάθε τρόπο..;; Ένα «δίποδο» που δεν αισθάνεται, ασύστολα ψεύδεται, και προσπαθεί με κάθε σκουλικότροπο, το Φως να σκοτεινιάσει..;

Αν όχι Βρικόλακα, πώς να τον πεις..;;
Που ξεκινάει λέγοντας ότι οι εικόνες απ’ το ιντερνέτ, «μοιάζει να δείχνουν» (appear to see), ότι οι «αστυνομικοί» ρίχνουν τον φοιτητή από την καρέκλα του και τον σέρνουν στο δρόμο.. Σα να θέλει να μας κάνει να αμφιβάλλουμε και για όσα με τα μάτια μας βλέπουμε, μια και δεν συμφωνούν με την εικόνα των καλών μπάτσων και κακών «Τρομοκρατών» που ‘θένε να περάσουν..
Και συνεχίζει, με τη δήλωση των μπάτσων «που επιβεβαιώνει» ότι δεν έχει κάνει το θύμα «επίσημη καταγγελία»… Λες και δεν ξέρουμε τι γίνεται με τις «ζαρτινιέρες» και με τη βία που οι εντολοδόχοι του Κράτους – Τρομοκράτη εξαπολύουν.. Λες και είναι σίγουρος, πως έχει τα λεφτά που απαιτούνται ένας φοιτητής για να πάει κόντρα στης «δικαιοσύνης» τους λαβυρίνθους που κοστίζουν χιλιάδες ευρά, και άφθονα χρόνια..

Αυτή είναι του βρικόλακα η δήλωση, για να μας προκαταβάλει και καλά, ότι αφού δεν έγινε η «μήνυση» κάτι παίζει.... Και αναφέρει, ότι θα παραπεμφθεί το θέμα σε «ΕΔΕ»..
Λες κι είμαστε γίδια, που δεν ξέρουμε, δεν σκεφτόμαστε, δεν γνωρίζουμε τα αποτελέσματα που αυτή θα έχει..

Αφού λοιπόν ρωτάει (με ζορισμένο τρόπο, και γιατί έτσι κι αλλιώς το βίντεο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο), τον Τζόντι να περιγράψει το τι έγινε, ποια είναι η ερώτησή του..;

Ανθρώπινη άραγε, ή έστω από εκείνες που την Αλήθεια ζητάνε..;
Αντί να σχολιάσει αυτό που είδαμε, το οποίο είναι επιεικώς Απάνθρωπο, τι ρωτά..;

«Γιατί δεν κάνατε ακόμα μήνυση;» Προσπαθώντας βέβαια έμμεσα να περάσει, ότι κάπου έφταιγε και το παλικάρι, κάτι που θα πει ανοιχτά παρακάτω ο βρικόλακας..!
Και του απαντάει ο Τζόντι, ότι έχω έρθει σε επαφή με το δικηγόρο μου, και εξετάζω τις επιλογές μου»..
Κι ο «δημοσιοκάφρος», πάλι αντί να σχολιάσει το γεγονός, αυτό που βλέπουμε να κάνουν οι «προστάτες του πολίτη» σε έναν συνάνθρωπό μας, που δεν μπορεί να αντιδράσει, τι λέει..;

«Είναι αλήθεια ότι πηγαίνατε ενάντια των (κακόμοιρων) αστυνομικών, με το καροτσάκι σας»..;
Έλεος δηλαδή, τι θέλει να πει ο παρα-ποιητής..;;;;
Ότι φόβισε τους πάνοπλους Ματατζίδες, η θέα ενός παιδιού σ’ ένα αναπηρικό καροτσάκι..;
Πόσο Ά-ψυχος μπορεί να είναι κάποιος που δεν ντρέπεται τη λάσπη που του υπαγορεύουν να αναπαράγει..;
Και πόσο Α-νόητους μας περνούν..;

Αλλά ο Τζόντι τον βρικόλακα, στα ίσα αντιμετωπίζει..
«Πιστεύω ότι, το να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε έναν πάνοπλο αστυνομικό, που ρίχνει στο δρόμο έναν ανάπηρο από το καροτσάκι του, είναι γελοίο, και ξαφνιάζομαι που δοκιμάζεται να το κάνετε..».
Ψυχή!
Βαθιά!
Κι αντί ο βρικόλακας να αντιδράσει κάπως, σαν κάθε άνθρωπος που τον χαρακτηρίζουν «γελοίο» τι κάνει..;

Συνεχίζει να ρωτάει ότι του έχουν υπαγορεύσει, σαν το ότι, είναι ΓΕΛΟΙΟΣ, να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου, το οποίο «φυσικά» και προσπερνά..
Είναι από τα σημεία, που αποκαλύπτονται εκείνος και οι του «σιναφιού» του.. Όλοι εκείνοι οι ξεπουλημένοι «Δημοσιογράφοι», που παρουσιάζουν και καλά τα γεγονότα..
Αποκαλύπτεται ο ρόλος όλων αυτών των Ά-ψυχων, που τα 300.000 το χρόνο (στην Ελλάδα) τσεπώνουν, για να ρίχνουν στο μυαλού μας τα ψέματα και το σκοτάδι που τους εργοδότες τους εξ-υπηρετεί..
Και συνεχίσει ο «δημοσιογράφος».. «Άρα του λέει, δεν είναι αλήθεια, δεν πήγαινες με το καροτσάκι σου προς τους αστυνομικούς..;». Είπαμε, ο ξεπουλημένος, έτσι θα είναι, μα καλό είναι να θυμούνται όλοι αυτοί..
«Την προδοσία, πολλοί αγάπησαν, τον Προδότη, Κανείς..»!

Και η απάντηση είναι η προφανής.. «Είναι αδιαμφισβήτητο, ότι ένας ανάπηρος, δεν μπορεί με κανένα τρόπο να είναι απειλή για πάνοπλους αστυνομικούς»..

Και τι συνεχίζει να λέει ο βρικόλακας..;
«Αναφέρεται σε μια εφημερίδα, ότι στην ιστοσελίδα σας, λέτε ότι είστε Επαναστάτης.. Είναι αλήθεια ότι κατηγοριοποιείτε τον εαυτό σας σαν Επαναστάτη..;»

Επ-Ανάσταση.. Ανάσταση μια Κοινωνίας, ενός Έθνους, της Ανθρωπότητας..
Επαναστάτης, εκείνος που την Ανάσταση, την Αναγέννηση επιδιώκει..
Και το δηλώνει ένα παλικάρι, που είναι καθηλωμένο σ’ ένα καρότσι με τροχούς.. Που δεν μπορεί να τρέξει, να περπατήσει, να σταθεί.. Κι αντί να του πουν το Αυτονόητο.. Το Μπράβο!!! Τι ‘λέν..;
«Γιατί το Δηλώνεις αυτό..; » Μήπως είσαι επικίνδυνος..;

Κι απαντάει το Παλικάρι: «Είναι Αδιαμφισβήτητο Δικαίωμα μας, να παλεύουμε ενάντια σε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να κάνει.. Και προσπαθεί να φτιάξει ένα «εκπαιδευτικό» σύστημα τέτοιο, που μόνο οι πλούσιοι θα έχουν πρόσβαση. Και είναι κάτι στο οποίο πιστεύω ότι όλοι έχουμε την Υποχρέωση να Αντισταθούμε..!»

Και συνεχίζει λέγοντας ότι «αυτός είναι ο ρόλος της αστυνομίας στις διαδηλώσεις.. Να προκαλεί τη βία.. Χρειάζεται να μην το δούμε σαν ένα μεμονωμένο περιστατικό. Το έχουν κάνει στο παρελθόν, και θα το κάνουν στο μέλλον. Δεν είμαι το πραγματικό θύμα..Θύμα είναι ο φοιτητής εκείνος που είναι στην εντατική μετά από χτύπημα στο κεφάλι από αστυνομικούς. Φανταστείτε να ήταν ο Πρίγκιπας Κάρολος, ή η Καμίλα ή ένας Αστυνομικός ετοιμοθάνατος..; Τι θα έκαναν, έλεγαν τα ΜΜΕ τότε..;;;»

Αποκαλύπτει , «αδειάζει» τον Βρικόλακα, ο οποίος τι κάνει..;
Τον διακόπτει..

Και ρωτά το παλικάρι, που ούτε το καροτσάκι του δεν μπορεί να κινήσει, αν πέταγε τίποτα στην «Αστυνομία..». Αντικειμενικότατος ο Βρικόλακας, σαν τους εργοδότες του, που τις Ζωές μας ρουφάνε..
Κι όμως το παλικάρι, ξανά τον ξεμπροστιάζει.. «Είναι φανερό, ότι τα ΜΜΕ προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν το λαό από τα πραγματικά γεγονότα.. Τα οποία είναι ότι οι περικοπές τις κυβέρνησης είναι ΑΔΙΚΕΣ!!!»

Κι αναρωτιέται κανείς..
Ποιος είναι μωρέ ο επικίνδυνος..;
Ποιος ο Τρομοκράτης..;
Εκείνος που το Δίκιο του ζητά..;
Που παρόλο που είναι καθηλωμένος, που το σώμα του τον έχει προδώσει,
Και δεν είναι σαν κι εμάς «υγιής»,
Δρα ενάντια σ’ εκείνους, που της ζωής μας την «κυβέρνηση»,
Με Ψευτιές πήραν..;

Εδώ είναι που χρειάζεται να αναρωτηθεί κανείς…
Όταν βλέπει το παλικάρι που πολεμά, με τον τρόπο που μπορεί, συμμετέχοντας σε μια διαδήλωση, σε μια πορεία, παρόλη τη βία που αναγκάστηκε να υποστεί..

Και κοιτώντας το, στα ίσα να παλεύει τους τηλεβρικόλακες, που την καταχνιά μας ρίχνουν στα μυαλά, τον εαυτό του να ρωτήσει..
Τελικά,
Ποιος είναι ο «ανάπηρος»..;;;
Εκείνος, που ενώ το σώμα του είναι, σε μια καρέκλα καθηλωμένο, μαθήματα μας δίνει,
Ψυχής..;
Ή Εμείς..;
Που η ψυχή μας αλυσοδεμένη κι ανάπηρη, κάθετε αποχαυνωμένη, κι ακούει παθητικά τα Ψέματα που μας λένε..;;
Ποιος είναι ο "ανάπηρος" αδέρφια..;