Σελίδες

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Είναι η Μακεδονία Ελληνική ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Ψηφίστε ΟΛΟΙ!

Στην παρακάτω Αμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν
η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι. 
Μπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε! http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TAAAAFN23PMGMJ147
.
Είναι πολύ απλό. Ούτε όνομα πρέπει να βάλετε, ούτε στοιχεία, ούτε τίποτε. 
Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως τώρα αποτέλεσμα.
    Έχουν μπει οι Σκοπιανοί και έχουν σαρώσει.
    GO GO !!!!

Μελβούρνη: 50χρονος γνώρισε 15χρονη στο Διαδίκτυο και την σκότωσε


Murdered ... images of Carly Ryan from her web site.
Πατέρας και γιος χρησιμοποίησαν ψευδή ονόματα για να παραπλανήσουν την 15χρονη Κάρλι.

Ένας άνδρας από τη Μελβούρνη ομολόγησε τελικά ότι δολοφόνησε-και μάλιστα με φρικτό τρόπο- μια έφηβη από την Αδελαΐδα, την οποία είχε γνωρίσει στο Διαδίκτυο.
Ο 50χρονος υποστήριζε έως σήμερα ότι ήταν αθώος, αλλά τελικά «έσπασε» στο δικαστήριο και ομολόγησε πως κτύπησε πολλές φορές το άτυχο κορίτσι, μέσα στη θάλασσα και όταν το σώμα της ήταν κάτω από το νερό, κάθισε πάνω της μέχρι να βεβαιωθεί ότι αυτή ξεψύχησε.
Ο εισαγγελέας υποστήριξε πως η ομολογία του δράστη, που είναι και πατέρας τριών παιδιών, ήρθε πολύ αργά για να του αναγνωριστεί κάποιο ελαφρυντικό.
Το θύμα ήταν μόνο 15 χρονών και, όπως πολλοί νέοι στην ηλικία της, αναζητούσε μέσω του Διαδικτύου να κάνει γνωριμίες και να βρει τον έρωτα της ζωής της. Πρόκειται για την Κάρλι Ράιαν από την Αδελαΐδα, η οποία είχε γοητευτεί από την κουλτούρα των emo, που θέλει τους πιστούς της να ντύνονται με μαύρα ρούχα, να βάζουν σκουλαρίκια στο πρόσωπο, να αφήνουν τα μαλλιά τους να πέφτουν στη μια άκρη του μετώπου και λοιπά.
Μέσω των ιστοσελίδων του Διαδικτύου που χρησιμοποιούν οι emo για να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, η 15χρονη Κάρλι γνώρισε έναν 19χρονο, πίσω από τον οποίο όμως, κρυβόταν και ο 50χρονος πατέρας του.
Πατέρας και γιος, που έμεναν στη Βικτώρια, είχαν αποκρύψει τα πραγματικά τους ονόματα και χρησιμοποιούσαν ψεύτικα, μόνο και μόνο για να γνωρίσουν άτομα που τους ενδιέφεραν μέσω του Διαδικτύου.
Λίγο καιρό μετά τη γνωριμία, τον Φεβρουάριο του 2007, η 15χρονη μαθήτρια βρέθηκε δολοφονημένη στην παραλία Πορτ Έλιοτ (Port Elliot) της Νότιας Αυστραλίας, που βρίσκεται 85 χιλιόμετρα νότια της Αδελαΐϊδας.
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά κατά τη διάρκεια της δίκης, όλα ξεκίνησαν όταν πατέρας και γιος είδαν τη φωτογραφία της Κάρλι στην ιστοσελίδα του Διαδικτύου και αποφάνθηκαν ότι ήταν «πολύ ωραία».
Αμέσως άρχισαν να αλληλογραφούν μαζί της και όπως εκμυστηρεύτηκε η μαθήτρια σε φίλες της ήταν τρελά ερωτευμένη με τον 50χρονο.

Πριν από τα γενέθλιά της, μάλιστα, ο 50χρονος δολοφόνος, που είχε δώσει στον εαυτό του το όνομα Σίαϊν, πήγε με την 15χρονη στα μαγαζιά και της ψώνισε δώρα, μεταξύ των οποίων και εσώρουχα. Σύμφωνα, μάλιστα, με την εξομολόγηση της μαθήτριας στη μητέρα της, ο 50χρονος την θώπευε σεξουαλικά.
Στο πάρτι των γενεθλίων ο πατέρας τής είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί της και την αγαπάει και ότι ποτέ δεν θα άφηνε κανέναν να της κάνει κακό.
Η τελευταία φορά που η 15χρονη συναντήθηκε με τον πατέρα και τον γιο ήταν στην παραλία, όπου και βρέθηκε την επόμενη μέρα το πρωί από κάποιον περαστικό νεκρή.

Δίωξη για τη δολοφονία ασκήθηκε και στον γιο ο οποίος αθωώθηκε. Η ποινή του 50χρονου θα ανακοινωθεί την ερχόμενη εβδομάδα.

πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Καταργήστε τα κερδοσκοπικά σεμινάρια της ντροπής και “της αρπαχτής” στην ειδική αγωγή!

... το υπουργείο παιδείας αναγνωρίζει οποιαδήποτε πανεπιστημιακά σεμινάρια ειδικής αγωγής 400 ωρών ως προσόν διορισμού εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής.

Η κατάργηση των σεμιναρίων ειδικής αγωγής που υλοποιούνται από πανεπιστημιακά τμήματα ή πανεπιστημιακούς συχνά άσχετους με το αντικείμενο και χρεώνουν άνεργους εκπαιδευτικούς με ποσά της τάξεως των 2000 – 3000 € , ήταν δέσμευση προεκλογική της παρούσης κυβέρνησης. 
Η δέσμευση – δυστυχώς – δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί. Κλείνει σχεδόν μισό χρόνο θητείας η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και το “πάρτυ” που είχε ξεκινήσει από τα τέλη του 2008 καλά κρατεί ...
Το αίτημα για την κατάργηση των σεμιναρίων “της αρπαχτής” που πληγώνουν βάναυσα τον ήδη ταλαιπωρημένο στην χώρα μας ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής/εκπαίδευσης, συνυπογράφεται πλέον από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. 
Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, φοιτητές, αναπηρικό κίνημα, ακόμα και κάποιοι που είχαν μετάσχει στα σεμινάρια, αναγνωρίζουν πλέον ότι η “μεθοδολογία των ταχύρρυθμων σεμιναρίων” που εκμεταλλεύονται κερδοσκοπικά την αγωνία ανέργων εκπαιδευτικών για ευκαιρίες διορισμού πρέπει να λάβει τέλος. 
Για την ιστορία, η πρώτη έγγραφη καταγγελία πιστώνεται στο παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Πατρών, σε εποχές που οι λοιποί φορείς παρακολουθούσαν ελαφρώς μουδιασμένοι έως και άναυδοι την άλωση της ειδικής αγωγής από κάθε είδους επιτηδείους. 
Τώρα πλέον που οι γλώσσες λύθηκαν και οι καταγγελίες διαδέχονται η μία την άλλη, έχει αξία να υπενθυμίσουμε τα βασικά σημεία της καταγγελίας των “πρωτοπόρων” της Πάτρας που δημοσιοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2009. Τα σημεία αυτά κατά γράμμα αποτελούν τον πυρήνα των καταγγελιών και του σήμερα. Έγραφαν λοιπόν τότε οι του πανεπιστημίου Πατρών προφητικά :
Η νομιμοποίηση και θεσμοθέτηση των καθαρά κερδοσκοπικών σεμιναρίων έγινε με αποκλειστική ευθύνη του υπουργείου παιδείας, το οποίο αντί των σεμιναρίων ΕΠΕΑΕΚ που αναγνώριζε με τον προηγούμενο νόμο 2817/2000, με το νέο νόμο 3699/08 περί ειδικής αγωγής (άρθρο 22) αναγνωρίζει οποιαδήποτε πανεπιστημιακά σεμινάρια ειδικής αγωγής 400 ωρών ως προσόν διορισμού εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. 
Με τον τρόπο αυτό το ΥΠΕΠΘ :
α) εμπορευματοποιεί το έργο των δημοσίων πανεπιστημίων
β) ιδιωτικοποιεί μέρος του εκπαιδευτικού έργου των δημοσίων πανεπιστημίων
γ) αφήνει ανεξέλεγκτους τους κερδοσκόπους
δ) δημιουργεί μια γενιά ανειδίκευτων εκπαιδευτικών με αμφιβόλου ποιότητας κατάρτιση, εμποδίζοντας τους πραγματικά ειδικευμένους να καταλάβουν μια θέση ανάλογη των προσόντων τους και να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα
ε) δημιουργεί συνθήκες ανισότητας και εκμετάλλευσης των ανέργων εκπαιδευτικών και των με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών.
Αυτά τα προφητικά έλεγε Φεβρουάριο του 2009 η Γ.Σ. του παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης Πατρών, και κατέληγε αξιώνοντας :
Από την τότε ηγεσία του ΥΠΕΠΘ να αποσύρει το άρθρο 22 του 3699/08. Από τις διοικήσεις των πανεπιστημίων να αποφανθούν για τη νομιμότητα διεξαγωγής αυτών των σεμιναρίων με δίδακτρα στο πλαίσιο της δημόσιας και δωρεάν (υποτίθεται) εκπαίδευσης που παρέχεται από τα ΑΕΙ . Από τους εκπαιδευτικούς και τους φορείς τους να διαμαρτυρηθούν για την απαράδεκτη αυτή κερδοσκοπία που στρέφεται και σε βάρος τους ως καταρτισμένων επιστημόνων. Από όλους τους αρμόδιους της ειδικής αγωγής φορείς να καταγγείλουν την ιδιωτικοποίηση και υποβάθμισή της.
Λιγότερο ή περισσότερο, οι αποδέκτες των αξιώσεων που τον Φεβρουάριο του 2009 πρόβαλλε δημόσια το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης Πατρών, έχουν σήμερα ανταποκριθεί. Όλοι πλην του πρώτου αποδέκτη, δηλαδή του αρμόδιου υπουργείου παιδείας. 
Του διαχρονικού όπως δυστυχώς αποδεικνύεται ουραγού, σε ότι αφορά την προσπάθεια για σύγχρονες εκπαιδευτικές υπηρεσίες στα με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παιδιά τούτης εδώ της χώρας...

Απόψε, ο Ακάθιστος Ύμνος...

Ο Ακάθιστος ύμνος θεωρείται ως ένα αριστούργημα της βυζαντινής υμνογραφίας. 
Είναι γραμμένος πάνω στους κανόνες της ομοτονίας, ισοσυλλαβίας και εν μέρει της ομοιοκαταληξίας. 
Η γλώσσα του είναι σοβαρή και ποιητική και πλουτίζεται από κοσμητικά επίθετα και πολλά σχήματα λόγου (αντιθέσεις, μεταφορές, κλπ).

Φορητή εικόνα της Παναγίας της Βλαχερνιώτισσας, που μετέφεραν οι Σταυροφόροι στον Άγιο Μάρκο της Βενετίας το 1204
Το θέμα του είναι η εξύμνηση της ενανθρώπισης του Θεού μέσω της Θεοτόκου, πράγμα που γίνεται με πολλές εκφράσεις χαράς και αγαλλίασης, οι οποίες του προσδίδουν θριαμβευτικό τόνο.

Αφιερώστε δυο λεπτά από το χρόνο σας για να θαυμάσετε δυο αριστουργήματα του Βυζαντίου, άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, τον Ακάθιστο Ύμνο και την Αγιά Σοφιά.