| |
Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010
Νιγηρία: Φονικός μόλυβδος δηλητηριάζει εκατοντάδες παιδιά Lead poisoning kills 400 Nigerian kids
Ένας Καθηγητής απαντάει ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΩΣ ΕΧΕΙ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ τα όσα ενδιαφέροντα γράφετε και ως καθηγητής Πανεπιστημίου, ένιωσα σαν ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ έτοιμος να πιει αίμα ή σαν αρχιμαφιόζος έτοιμος να εισπράξει.
Δυστυχώς η ελληνική αμετροέπεια και ο ελληνικός διάχυτος αστρισμός έχει δημιουργήσει μία εικόνα για τον καθηγητή ΠΑνεπιστημίου που πόρρω απέχει από την πραγματικότητα.
Σήμερα υπάρχουν στην Ελλάδα 9850 περίπου καθηγητές πανεπιστημίων (μέλη ΔΕΠ) και άλλοι 4000-5000 εμπλεκόμενοι περιφερειακά. Σε έναν τέτοιο πληθυσμό μπορείς να βρεις κάθε τύπο ανθρώπου. Οι περισσότεροι πάντως αγωνίζονται με κάθε μέσο και υπό εξαιρετικές αντίξοες συνθήκες, που δημιουργούν οι πολιτικοί και τα κόμματα (το κύριο πρόβλημα των Πανεπιστημίων), να βελτιώσουν ό,τι μπορούν.
Σήμερα υπάρχουν στην Ελλάδα 9850 περίπου καθηγητές πανεπιστημίων (μέλη ΔΕΠ) και άλλοι 4000-5000 εμπλεκόμενοι περιφερειακά. Σε έναν τέτοιο πληθυσμό μπορείς να βρεις κάθε τύπο ανθρώπου. Οι περισσότεροι πάντως αγωνίζονται με κάθε μέσο και υπό εξαιρετικές αντίξοες συνθήκες, που δημιουργούν οι πολιτικοί και τα κόμματα (το κύριο πρόβλημα των Πανεπιστημίων), να βελτιώσουν ό,τι μπορούν.
Ο τύπος του καθηγητή που περιγράφεται ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ, συναντάται μόνο στην Ιατρική, τους δικηγόρους και σε κάποιους μηχανικούς ή οικονομολόγους (Ιδιωτικό γραφείο!!!!!! με 2300 ευρώ το μήνα που παίρνω εγώ και οι συνάδελφοι μου !!!!!!!!που ακούστηκε.) Αυτοί αποτελούν το όνειδος των πανεπιστημίων.
Οι αιώνιοι φοιτητές, μόνο στην Νομική Αθήνας ανέρχονται σε 36000!!!!!!!!!!!!!
Στη δε Πάντειο 4 διακεκριμένοι καθηγητές κάθισαν μήνες φυλακή (ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ? ΕΦΟΡΙΑ?...) όχι επειδή έκαναν τίποτα αλλά επειδή υπέγραψαν τα έγγραφα που τους πέρασε με κόλπο ο ΠΑΡΕΔΡΟΣ, δηλαδή ο δικαστικός υπάλληλος που ελέγχει τα οικονομικά του Πανεπιστημίου και ο οποίος είχε κάνει την όλη κατάχρηση.
Στη δε Πάντειο 4 διακεκριμένοι καθηγητές κάθισαν μήνες φυλακή (ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ? ΕΦΟΡΙΑ?...) όχι επειδή έκαναν τίποτα αλλά επειδή υπέγραψαν τα έγγραφα που τους πέρασε με κόλπο ο ΠΑΡΕΔΡΟΣ, δηλαδή ο δικαστικός υπάλληλος που ελέγχει τα οικονομικά του Πανεπιστημίου και ο οποίος είχε κάνει την όλη κατάχρηση.
Όσο για τον έλεγχο..ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ !!!!!!! από το ελεγκτικό συνέδριο ενώ μόνιμα υπάρχει εγκατεστημένος ΠΑΡΕΔΡΟΣ που ελέγχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ... δημιουργώντας ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ.
ΨΑΞΤΕ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ.
ΥΓ: Σήμερα λάβαμε το παρακάτω μήνυμα:
«.... Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι λόγω καθυστερήσεων στην υπογραφή των συμβάσεων με τους εκδοτικούς οίκους για τα έτη 2010-2012, οι Elsevier και Wiley μας ενημέρωσαν ότι θα διακόψουν την πρόσβαση στα τεύχη του 2010 από τις 30 Σεπτεμβρίου 2010.
Η καθυστέρηση της υπογραφής των νέων συμβάσεων οφείλεται στη διαδικασία του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
O Wiley θα διακόψει την πρόσβαση και στα τεύχη του 2009 των περιοδικών του Blackwell επειδή και η πληρωμή του 2009 έχει καθυστερήσει για γραφειοκρατικούς λόγους.....»
Η καθυστέρηση της υπογραφής των νέων συμβάσεων οφείλεται στη διαδικασία του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
O Wiley θα διακόψει την πρόσβαση και στα τεύχη του 2009 των περιοδικών του Blackwell επειδή και η πληρωμή του 2009 έχει καθυστερήσει για γραφειοκρατικούς λόγους.....»
Πρόκειται για τα πλέον σημαντικά περιοδικά για δεκάδες ειδικότητες. Ποιός φταίει γι αυτό; Η απίθανη γραφειοκρατία.... άντε μετά να δουλέψεις...
Στέλιος
Σχετικό: Πρώτα ο μαθητής (;)
Οι αρχαιοελληνικοί ήρωες ''κατακτούν'' τη Νέα Υόρκη!
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει μια μεγάλη έκθεση, με θέμα τους ήρωες της Αρχαίας Ελλάδας, την οποία θα μπορεί κανείς να θαυμάσει από τις 5 Οκτωβρίου 2010 έως τις 3 Ιανουαρίου 2011, στο Ωνάσειο Πολιτιστικό Ίδρυμα στο Μανχάταν. Η έκθεση τιτλοφορείται ''Ήρωες: Θνητοί και Μύθοι στην Αρχαία Ελλάδα'' και συγκεντρώνει περισσότερα από ενενήντα εξαιρετικά έργα τέχνης της αρχαϊκής, κλασικής και ελληνιστικής περιόδου, από συλλογές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.Στόχος της είναι να δείξει πώς οι αρχαίοι Έλληνες ήρωες γίνονταν αντιληπτοί και πώς λειτούργησαν ως πρότυπα.
Η έκθεση περιλαμβάνει αρχιτεκτονικά γλυπτά μεγάλης κλίμακας, διακοσμημένα κεραμικά, εγχάρακτους πολύτιμους λίθους και άλλα αντικείμενα μικροτεχνίας.Διερευνά δε, την ανθρώπινη ανάγκη για ύπαρξη ηρώων ως προτύπων στην αρχαιοελληνική τέχνη.Στα σημαντικότερα εκθέματα περιλαμβάνονται ένας μελανόμορφος αμφορέας που απεικονίζει τον Αχιλλέα και τον Αίαντα να παίζουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι έξω από την Τροία, ένα μαρμάρινο γλυπτό του κορμού ενός μυθικού αθλητή, ένα χάλκινο κορινθιακό κράνος, ένας μελανόμορφος κρατήρας που απεικονίζει την απόδραση του Οδυσσέα από τη σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου καθώς και ένα μαρμάρινο γλυπτό της κεφαλής του τελευταίου, ένα γλυπτό του Ηρακλή ως αγένειου νέου, ένα μαρμάρινο ανάγλυφο με σκηνές από τον Τρωικό Πόλεμο και ένα χρυσό περιδέραιο με την προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Η έκθεση χωρίζεται σε τρεις ενότητες με διαφορετικό συμβολισμό και νόημα.
Στην πρώτη προβάλλεται η έννοια της πολυπλοκότητας της ηρωικής στάσης και συμπεριφοράς και τα εκθέματα της, παρουσιάζουν σκηνές της ζωής των τεσσάρων μεγάλων μυθικών ηρώων της αρχαιότητας, του Ηρακλή, του Αχιλλέα, του Οδυσσέα και της Ωραίας Ελένης.Παρόλο που αναδύονται κοινά μοτίβα, όπως η θεϊκή καταγωγή και οι αξιομνημόνευτες γεννήσεις των ηρώων, οι αξιόλογοι άθλοι που πραγματοποίησαν στην πρώτη τους νιότη και η συχνά ταραγμένη εμπειρία τους στο γάμο, τα γνωρίσματα του χαρακτήρα, οι αγώνες και οι θάνατοι αυτών των τεσσάρων μορφών ήταν σαφώς διαφορετικά.
Η δεύτερη ενότητα της έκθεσης, ''Ήρωες στη Λατρεία'' επεκτείνεται στην πίστη ότι ο ήρωας επιβιώνει και μετά τον θάνατο του, κερδίζοντας υστεροφημία και διαμέσου της αρχαίας ελληνικής πρακτικής, να λατρεύονται οι ήρωες, σε τοπικά ιερά.
Η τρίτη ενότητα, ''Ήρωες ως Πρότυπα'', φέρνει την έκθεση πιο κοντά στις σύγχρονες ιδέες για τον ηρωισμό, εξετάζοντας το πώς οι αρχαίοι Έλληνες πολεμιστές, αθλητές, μουσικοί και ηγέτες διαμόρφωσαν τη συμπεριφορά τους, και μερικές φορές την εικόνα τους, στα πρότυπα των ηρώων.
Η έκθεση οργανώθηκε από το Walters Art Museum, της Βαλτιμόρης, σε συνεργασία με το Frist Center for Visual Arts, του Νάσβιλ, το San Diego Museum of Art και το Θυγατρικό Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης (ΗΠΑ).
Αναρτήθηκε από To Sokaki
Η έκθεση περιλαμβάνει αρχιτεκτονικά γλυπτά μεγάλης κλίμακας, διακοσμημένα κεραμικά, εγχάρακτους πολύτιμους λίθους και άλλα αντικείμενα μικροτεχνίας.Διερευνά δε, την ανθρώπινη ανάγκη για ύπαρξη ηρώων ως προτύπων στην αρχαιοελληνική τέχνη.Στα σημαντικότερα εκθέματα περιλαμβάνονται ένας μελανόμορφος αμφορέας που απεικονίζει τον Αχιλλέα και τον Αίαντα να παίζουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι έξω από την Τροία, ένα μαρμάρινο γλυπτό του κορμού ενός μυθικού αθλητή, ένα χάλκινο κορινθιακό κράνος, ένας μελανόμορφος κρατήρας που απεικονίζει την απόδραση του Οδυσσέα από τη σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου καθώς και ένα μαρμάρινο γλυπτό της κεφαλής του τελευταίου, ένα γλυπτό του Ηρακλή ως αγένειου νέου, ένα μαρμάρινο ανάγλυφο με σκηνές από τον Τρωικό Πόλεμο και ένα χρυσό περιδέραιο με την προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Η έκθεση χωρίζεται σε τρεις ενότητες με διαφορετικό συμβολισμό και νόημα.
Στην πρώτη προβάλλεται η έννοια της πολυπλοκότητας της ηρωικής στάσης και συμπεριφοράς και τα εκθέματα της, παρουσιάζουν σκηνές της ζωής των τεσσάρων μεγάλων μυθικών ηρώων της αρχαιότητας, του Ηρακλή, του Αχιλλέα, του Οδυσσέα και της Ωραίας Ελένης.Παρόλο που αναδύονται κοινά μοτίβα, όπως η θεϊκή καταγωγή και οι αξιομνημόνευτες γεννήσεις των ηρώων, οι αξιόλογοι άθλοι που πραγματοποίησαν στην πρώτη τους νιότη και η συχνά ταραγμένη εμπειρία τους στο γάμο, τα γνωρίσματα του χαρακτήρα, οι αγώνες και οι θάνατοι αυτών των τεσσάρων μορφών ήταν σαφώς διαφορετικά.
Η δεύτερη ενότητα της έκθεσης, ''Ήρωες στη Λατρεία'' επεκτείνεται στην πίστη ότι ο ήρωας επιβιώνει και μετά τον θάνατο του, κερδίζοντας υστεροφημία και διαμέσου της αρχαίας ελληνικής πρακτικής, να λατρεύονται οι ήρωες, σε τοπικά ιερά.
Η τρίτη ενότητα, ''Ήρωες ως Πρότυπα'', φέρνει την έκθεση πιο κοντά στις σύγχρονες ιδέες για τον ηρωισμό, εξετάζοντας το πώς οι αρχαίοι Έλληνες πολεμιστές, αθλητές, μουσικοί και ηγέτες διαμόρφωσαν τη συμπεριφορά τους, και μερικές φορές την εικόνα τους, στα πρότυπα των ηρώων.
Η έκθεση οργανώθηκε από το Walters Art Museum, της Βαλτιμόρης, σε συνεργασία με το Frist Center for Visual Arts, του Νάσβιλ, το San Diego Museum of Art και το Θυγατρικό Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης (ΗΠΑ).
Αναρτήθηκε από To Sokaki
Τσόντα για όλη την οικογένεια;
Ο νέος «ΒΒ» δεν ήταν απλώς πιο σέξι και πιπεράτος από τους παλιούς, αλλά ακόμα πιο παιδαριώδης και χοντροκομμένος, δίνοντας την εντύπωση ότι φιλοδοξεί να κατακτήσει τον τίτλο της «τσόντας για όλη την ελληνική οικογένεια».
Η βλακεία, η ευτέλεια και το προβλέψιμο πολλών σόου της ιδιωτικής τηλεόρασης έχουν κάτι κοινό με τους βρικόλακες: δεν πεθαίνουν με τίποτα. Εκεί που τα νομίζεις παρωχημένα, ξαναγεννιούνται από τις στάχτες τους.
Κάποτε λέγαμε ότι ο ορίτζιναλ «Βig Brother» (ΒΒ), τουλάχιστον στην Ελλάδα, πέθανε αφήνοντας όμως πίσω του ένα πλήθος τοξικών απογόνων.
Εξάλλου, και στη Βρετανία το σόου τερματίστηκε φέτος, στον 11ο κύκλο του, καθώς τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε φθίνουσα τηλεθέαση.
Εξάλλου, και στη Βρετανία το σόου τερματίστηκε φέτος, στον 11ο κύκλο του, καθώς τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε φθίνουσα τηλεθέαση.
Ωστόσο, ο Αlpha αποφάσισε να τον νεκραναστήσει.
Πίσω ολοταχώς, λοιπόν.
Ούτε η κρίση, ούτε το Μνημόνιο, ούτε οι επικείμενες δημοτικές εκλογές αγγίζουν τους 14 κυρίους και κυρίες που κλείστηκαν στο σπίτι του Μεγάλου Αδελφού. Όπως οι ίδιοι δηλώνουν, είναι «έτοιμοι για όλα» (βλ. αδίστακτοι και δίχως αναστολές).
Σκυλάδικο μετά κονσομασιόν: αυτή την ατμόσφαιρα φαίνεται ότι θέλει να πετύχει η «παραγωγή», όπως τουλάχιστον έδειχναν οι επιλογές του στυλίστα της εκπομπής (κυρίες με μαύρο κορσέ ή μπέιμπι ντολ), αλλά και οι δηλώσεις κάποιων παικτών και παικτριών: «Εδώ θα έχει πολλές γκόμενες», «αν με πειράξεις, γίνομαι σκύλα», «γουστάρω παράνομες σχέσεις» κ.λπ.
Nα σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με τον Μέγα Αναδευτή (το αρσενικό της «μεγάλης ανακατώστρας»), τον Αντρέα Μικρούτσικο, η Ρούλα Κορομηλά, παρουσιάστρια του σόου, ήταν συγκρατημένη, χωρίς χάχανα και χορευτικά.
Στα ριάλιτι αυτού του τύπου το παν είναι το κάστινγκ, η επιλογή των παικτών.
Όσο πιο εξαντρίκ, όσο πιο «κακά παιδιά» είναι μερικοί και όσο πιο υστερικά «καλοί» είναι κάποιοι άλλοι, τόσο δυναμώνει η ένταση και ανεβαίνει η αδρεναλίνη – κι εδώ η επιλογή των παικτών δείχνει ότι έχει καταβληθεί προσπάθεια ώστε να δημιουργηθούν προβλέψιμες και ελεγχόμενες συγκρούσεις και αντιθέσεις: ο πιστός αρραβωνιάρης, η γεννημένη σεξοβόμβα, ο λιγούρης, το γραφικό χωριατόπαιδο, η παιδούλα, η αλλοδαπή καλλονή, ο «κοκέτος», ο νταής που χορεύει ζεϊμπέκικο και αναστενάζει η πίστα κ.λπ.
Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο, μπήκαμε στο τριπάκι του ανταγωνισμού και του αποκλεισμού. Έτσι, ενώ αρχικά παρουσιάστηκαν δύο παίκτες που στη συνέχεια κόπηκαν, στη διάρκεια του παιχνιδιού ο Big Brother (η ασώματος φωνή στην αίθουσα επικοινωνίας) πήρε την απόφαση να μπει στο παιχνίδι ο ένας. Έτσι, αυθορμήτως!
Ίσως κάτι ανάλογο έπρεπε να γίνει και για τον παρουσιαστή, δηλαδή να δοθεί στο κοινό η δυνατότητα να επιλέξει, μέσω τηλεψηφορίας, τον host ή τη hostess, π.χ., να διαλέξει ανάμεσα στη Ρούλα Κορομηλά, την Ευγενία Μανωλίδου, τον Αντρέα Μικρούτσικο ή τον Ηλία Ψινάκη, και να βλέπουμε τους υποψηφίους να τρέμουν από αγωνία περιμένοντας το αποτέλεσμα.
Ίσως κάτι ανάλογο έπρεπε να γίνει και για τον παρουσιαστή, δηλαδή να δοθεί στο κοινό η δυνατότητα να επιλέξει, μέσω τηλεψηφορίας, τον host ή τη hostess, π.χ., να διαλέξει ανάμεσα στη Ρούλα Κορομηλά, την Ευγενία Μανωλίδου, τον Αντρέα Μικρούτσικο ή τον Ηλία Ψινάκη, και να βλέπουμε τους υποψηφίους να τρέμουν από αγωνία περιμένοντας το αποτέλεσμα.
Όσα είδαμε στην πρεμιέρα της Κυριακής ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενα. Ο νέος «ΒΒ» δεν ήταν απλώς πιο σέξι και πιπεράτος από τους παλιούς, αλλά ακόμα πιο παιδαριώδης και χοντροκομμένος, δίνοντας την εντύπωση ότι φιλοδοξεί να κατακτήσει τον τίτλο της «τσόντας για όλη την ελληνική οικογένεια».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)