Σελίδες

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Διπλασιάζει τον αριθμό των συσσιτίων η Αρχιεπισκοπή

Σε διπλασιασμό των συσσιτίων που προσφέρει καθημερινά η Εκκλησία προχωρεί από τις 26 Σεπτεμβρίου ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος. Η διαρκής αύξηση των απόρων προκαλεί έντονο προβληματισμό, γι΄ αυτό με επιστολή του προς τους ιερείς κατ΄ εντολήν του Αρχιεπισκόπου ο πρωτοσύγκελός της, Αρχιμανδρίτης κ. Γαβριήλ Παπανικολάου τονίζει την ανάγκη αύξησης των συσσιτίων, ο αριθμός των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τις 10.000 μερίδες φαγητού ημερησίως. 

Η Εκκλησία και «η απειλή της μεγάλης πείνας»
Δωρεάν Φαγητό ανά Νομό


Οι κληρικοί των ενοριών καλούνται από τον κ. Ιερώνυμο να δημιουργήσουν τράπεζες τροφίμων και να συντονιστούν με τις υπηρεσίες της Αρχιεπισκοπής καθώς, όπως σημειώνεται, το κόστος από τον διπλασιασμό αναμένεται να ανέλθει 
στα 2 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Εκκλησίας, τα 72 Ενοριακά Κέντρα Αγάπης ως σήμερα «σιτίζουν ημερησίως με 3.000 μερίδες φαγητού απόρους, αστέγους, ηλικιωμένους και ανήμπορους αδελφούς, ανεξαρτήτως χώρας προελεύσεως, φυλής, χρώματος και θρησκεύματος».  
Και κατά τη διάρκεια του 2009 προσέφεραν συνολικά 1.260.000 μερίδες. Στο Κέντρο Υποδοχής Αστέγων του Δήμου Αθηναίων η Εκκλησία μοιράζει 1.100 μερίδες φαγητού καθημερινά, δηλαδή 401.500 κατά τη διάρκεια του 2009. Ακόμη προσφέρονται καθημερινά σε απόρους που ζουν σε στέγες της Εκκλησίας 661 μερίδες φαγητού.
Οι κληρικοί των ενοριών καλούνται από τον κ. Ιερώνυμο να δημιουργήσουν τράπεζες τροφίμων και να συντονιστούν με τις υπηρεσίες της Αρχιεπισκοπής καθώς, όπως σημειώνεται, το κόστος από τον διπλασιασμό αναμένεται να ανέλθει στα 2 εκατ. ευρώ.
Όπως επισημαίνει στην επιστολή του ο πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής, «η Εκκλησία, κλήρος και λαός μαζί, καλούμαστε να διαδραματίσουμε έναν άκρως σημαντικό ρόλο, διαφοροποιημένο και σίγουρα όχι του απλού παρατηρητή και τιμητή των γεγονότων και των εξελίξεων, αλλά ως Μητέρα που αγκαλιάζει τα παιδιά της, συνεχιστές της αποστολής που μας ανέθεσε η Εκκλησία για ακόμη μία φορά, μέσα στη μακραίωνη θεανθρώπινη, εσχατολογική, σωτηριολογική ιστορική της πραγματικότητα και παρουσία».
tovima